USP balk
USP balk
USP balk
USP balk
USP balk

Retourneren

Wanneer kan ik een product retourneren?

U kunt een product aan ons retourneren wanneer er sprake is van:

  • Herroepingsrecht (zichttermijn)
  • Een door ons verkeerd geleverd product
  • Een defect bij ontvangst van het product
  • Een reparatie of vervanging onder de geldende garantievoorwaarden en termijn 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Herroepingsrecht 

Wij hanteren een 100% tevredenheidsgarantie. Dus bent u toch niet helemaal tevreden,
dan kunt u uw aankoop retoureneren binnen 14 dagen na ontvangst.
In de nederlandse wet wordt dit ook omschreven als het herroepingsrecht.

Het herroepingsrecht, ook wel zichttermijn genoemd, betekend dat u binnen 14 dagen, zonder
opgave van reden uw aankoop kunt ontbinden. Deze 14 dagen gaan in, de dag nadat u
uw bestelling heeft ontvangen.

Tijdens de bedenktijd zult u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Het product
mag slechts in die mate uitgepakt of gebruikt worden zover dat nodig is om te kunnen beoordelen
of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wilt maken, kunt u
het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat
en verpakking retourneren.

Indien u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht dient u dit binnen 14 dagen na ontvangst
van de bestelling te melden via het retourformulier. Na melding heeft u 14 dagen om de producten aan ons te retourneren. De kosten voor terugzending komen voor uw rekening. Zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van het geretourneerde product zullen we het aankoopbedrag aan u terugbetalen via hetzelfde betaalmiddel als waarmee de bestelling is geplaatst. Voor de 
terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht zijn hygiënisch en steriel verpakte artikelen zoals tanks, cardridges, clearomizers en mondstukjes waarvan de verzegeling is verbroken.

Houdt u er aub rekening mee dat wij in 1 van onderstaande gevallen, u aansprakelijk kunnen stellen voor waardevermindering van de producten:

- Artikelen die beschadigd of incompleet zijn;
- Artikelen waarvan de verpakking (ernstig) beschadigd of niet aanwezig is

Wij wijzen u erop, wanneer u iets terugstuurt, u zelf verantwoordelijk bent voor verlies of beschadiging.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

Een verkeerd geleverd product

Hebben we per ongeluk het verkeerde product aan u geleverd? 
Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen er dan zo spoedig mogelijk voor zorgen dat u het juiste product ontvangt. 

Mocht het nodig zijn om het verkeerd geleverde product aan ons te retourneren, dan zullen we de verzendkosten hiervoor vergoeden. In overleg kan deze 
vergoeding ook zijn in de vorm van een kortingscode met een hogere waarde dan de verzendkosten.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
 

Defect bij ontvangst van het product

Op verbruiks artikelen zoals atomizers, welke zijn uitgesloten van de garantietermijn van 12
maanden, geven we een DOA (death on arrival) garantie.

Mocht u een verbruiks artikel ontvangen dat bij ontvangst niet werkt neem dan contact op met onze
klantenservice. We zullen u dan zo spoedig mogelijk een nieuw product doen toekomen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

Hoe kan ik een product retourneren?

Wilt een u product of bestelling retourneren? Neem dan altijd eerst even contact op met onze
klantenservice. Vaak zijn problemen ook telefonisch of per e-mail op te lossen. U kunt ons
telefonisch bereiken op  076 886 6997 

 Openingstijden  :   Maandag t/m Vrijdag      10.00 - 18.00   
 Zaterdag  10.00 - 17.00 

U kunt ons uiteraard ook mailen via info@esigaretsolutions.nl

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

Hoe lang duurt reparatie of vervanging?

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en getest nemen we contact met u op. 
De verwerkingstijd is afhankelijk van diverse factoren. Wij doen ons uiterste best om de 
verwerkingstijd tot een minimum te beperken. 

Wij handelen de retourzendingen af in volgorde van binnenkomst. In de regel duurt het
echter nooit langer dan een aantal werkdagen. Wij sturen geen vervangende onderdelen
alvorens we uw retourzending hebben ontvangen en getest.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

Verpakking

Let op! Gebruik NOOIT een gewone envelop om onderdelen te versturen. Deze scheuren
eenvoudig open. Gebruik altijd minimaal een verstevigde envelop of een bubbelfolie envelop.

(0)